reklama

Fascinujúci svet žien

Už sa vám niekedy stalo, že vás z ničoho nič pochytili rozpaky? Mne už párkrát áno. Idem si po meste a zrazu - som v rozpakoch! Keby v normálnych, ale priam ma klepalo! Až dnes som sa konečne dozvedel príčinu. Z rozhlasového éteru mi ju vysvetlila Ema Tekelyová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Najprv povedala, že farbou roka bude akási šedo-béžová. Táto farba je predstavivosti bežného muža asi rovnako vzdialená, ako veta "S chuťou som si vypil nealkoholické pivo". Ale nie som si istý, či to bude farba roka alebo rokoka, lebo vtedy som ešte pozorne nepočúval. Zbystril som, až keď povedala, že farbou leta bude svieža mandarínková. Tu by som chcel varovať najmä oravských lesných robotníkov a zemplínskych cestárov: Tie vkusné oranžové vestičky, ktoré tak radi nosievate, nie sú sviežo mandarínkové, ale ponuro mandarínkové! Dole s nimi, chlapi, nebuďte ako dobytok!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a potom prišlo to najdôležitejšie: Ema Tekelyová povedala, že kombinácia oranžovej s cyklamenovou VYVOLÁVA ROZPAKY! To preto sa mi to stávalo v meste. Voľakto okolo mňa prešiel v oranžovej čiapke a cyklónovom... cyklistic... no, nejakom modrastom šále a ja som bol hneď v rozpakoch. Potom som sa trápil, že či trpím nejakou sociálnou fóbiou a ono to bola len podvedomá citlivosť na módne barbarstvo.

Keď som to o tej kombinácii povedal milej, tak sa začala rehotať. Buď moja manželka nie je žena, alebo som zvolil zlý titulok

Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu