reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x
reklama

Súkromné

Vyšlo slnko

Ján Babarík

Vyšlo slnko

Vyšlo slnko spopred lesa,

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 52
Neľudský pohľad na vlastenecký počin občana Jana P.

Ján Babarík

Neľudský pohľad na vlastenecký počin občana Jana P.

Horí horí Ján, priletelo deväť vrán.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 480x
  • 7
A takto o Vianociach ste už počuli?

Ján Babarík

A takto o Vianociach ste už počuli?

Toto som si nemohol nechať pre seba, aj keď je to hulvátske a nekresťanské. (To som celý ja. Hulvátske a nekresťanské veci ma odjakživa pohoršovali.) Bol som 22.12. nakupovať v košickom Tescu. Plno ľudí, chaos, zmätky, poznáte to. Medzi regálmi proti mne išla mladá rodinka. Muž, asi tridsaťročný, tlačil plný vozík tovaru, žena s dcérkou nadšene poskakovali okolo a nakupovali. Ako som sa k nim približoval, žena mu niečo povedala. Nepočul som čo. Hneď na to sa s dcérkou rýchlym krokom pobrala preč a muž ich mal zrejme nasledovať. On namiesto toho zastal a zakričal za ňou: Ja už mám v piči tote vaše vyjebané Vianoce skurvené!

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Šťavnatá nadávka, alebo V čom sa nám len Srbi vyrovnajú

Ján Babarík

Šťavnatá nadávka, alebo V čom sa nám len Srbi vyrovnajú

Začnem krátkou príhodou, ktorá toľme vykresľuje, kam až môže zájsť nesprávne použitie hanlivého slova. Keď som pred rokmi prišiel do Ameriky, našiel som si prácu u Poliaka Dareka, robustného dvojmetrového chlapa. Maľovali sme domy. Jedného dňa sa ma Darek v dobrej viere opýtal, či šukám meškanie. Po poľsky to znamená, či hľadám ubytovanie. Lenže ja som Slovák a nenapadlo ma, že by sa konverzácia mohla uberať aj týmto nevinným smerom, tak som so zasneným výrazom povedal: „Veru, meškanie. Nešukal som ani nepamätám.“ Vzápätí Darek vyjadril ochotu mi to meškanie pošukať. Zľakol som sa, nebudem klamať. (Nasledujúci článok je plný šťavnatách nadávok. Ak sa niekto bude v diskusii pohoršovať, nech sa nepohoršuje, lebo som vás varoval.)

  • 1. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu