reklama

Zlomený Mojsej a pijavica

Dvaja burani si zaplatili mediálny priestor a boli tak neskutočne trápni a hlúpi, že bolo ťažké nesledovať ich. Necítim potrebu začať článok vysvetlením, kto sú Mojsejovci, pretože správne predpokladám, že to každý vie. Nespomínam si, že by som niekedy stretol človeka, ktorý by ich nepoznal, alebo ktorý by ich mal rád, či si ich, nedajbože, vážil. Veru tak, dvaja trápni šašovia, ktorí sa radi predvádzali v takom oblečení, ktoré by si súdny človek neobliekol, ktorí mali dom zariadený tak neskutočne gýčovo a snobsky, že by v ňom našinec dostal hnačku. A ešte stále ich meno v titulku znamená takmer na všetkých portáloch - vrátane sme.sk - vysokú čítanosť. Lenže teraz nie preto, že by sme boli zvedaví, akú hovädinu zase vypotili. Teraz preto, lebo nás fascinuje Braňove nešťastie a Norin cynický vstup do ponúknutého mediálneho priestoru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (189)

Dúfam, že teraz, za perexom, už medzi nami nie je nikto, komu je táto téma ľahostajná a nebude v diskusii pokrytecky pindať na moju bulvárnosť a plytkosť. Predpokladám, že teraz sme tu len tí, ktorí síce vieme, že Mojsejovci si nezaslúžia našu pozornosť, ale napriek tomu - alebo práve preto - ju majú. Pretože my sme ich vytvorili, nie tá hŕstka ich úprimných fanúšikov. To by nestačilo na ten obrovský mediálny priestor, ktorý mali v čase najväčšej slávy k dispozícii. Vytvorili sme si fackovacích panákov. Na cynickú Noru padali naše urážky a neúcta ako hrach na stenu. Ale trochu prostoduchý a výrazne dezorientovaný Braňo ich nasával ako špongia. Vôbec si nemyslím, že my sme ho vrátili k fľaške, ani ma nenapadne sypať si popol na hlavu. Len si myslím, že je načase dať mu pokoj. Paradoxne - aj preto píšem tento článok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som v nejakej diskusii prvýkrát narazil na link k fotkám, na ktorých je Mojsej ožratý ako prasa a ešte k tomu aj pomočený, v prvej chvíli som sa rehotal. Dobre ti tak, ty debil vymletý, vravel som si. Až v druhej chvíli mi došla tá zvrátenosť. Niekoľkokrát liečený alkoholik, ktorý už údajne má takmer nefunkčnú pečeň a obličky, tam stojí so svojou diagnózou na posmech celého Slovenska, pošťatý, zlomený a akýsi mladík sa tam pri ňom vysmiaty vystavuje - aha, bol som pri tom! Mojsej sa prvýkrát, odkedy ho poznám z médií, netváril ako idiot. Bol očividne na dne a asi nebudem príliš preháňať keď napíšem, že ho od smrti delila len krehká čiara.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Braňo Mojsej, nikdy som ťa nemal rád, ale vždy mi viac vadila tá chladnokrvná, vypočítavá žena*, ktorá má z teba konečne nejaký osoh a bez váhania ho využíva, aby sa opäť mohla pretŕčať pred kamerami a mikrofónmi. Musím sa priznať, že mi spočiatku bolo jedno, či to prežiješ, alebo nie. Ale teraz ti držím palce, aby si ešte raz a naposledy zvládol hádam jedinú vec, ktorá sa ti v živote podarila - prestať piť. A bez tej ženy*.

* (opravené o 13.20) Pôvodne tu bolo slovo pijavica, ktorým som chcel povedať, ako umne vyciciava mediálny priestor. Keďže to u viacerých diskutérov vyvolalo dojem, že vyciciavala Mojseja z peňazí a to, uznajte, nemohla byť pravda, tak som to zmenil na kontextovo neutrálne, ale o to vznešenejšie slovo "žena". Dúfam, že sa čitateľky neurazia.

Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu