reklama

Dneska som mal naozaj mizerný deň

Začalo sa to úsmevnou cestou z rodného Gemera do trvalého bydliska v Neslovicích (neďaleko Brna u Neslovíc). Auto, o ktorom sme s manželkou nepredpokladali, že to prežije, to neprežilo. V Bratislave sa rozpadlo ako Michael Jackson. Ledva sme ho dotlačili na parkovisko. Zohnali sme servis, ktorý si ho odtiahne a vyfaktúruje nám to naraz aj s opravou. Potom sme zavolali svokra z Břeclavi, ktorý nás odviezol domov. Doma nám, samozrejme, praskla membrána vo vodárni a ostali sme bez vody. Tak sme so svokrom vodáreň odmontovali a odviezli skoro 30 kilometrov do Brna do servisu. Tri hodiny sme čakali v daždi (a čiastočne aj v krčme) kým ju opravili a s láskou sme ju odviezli domov. Namontovali sme ju naspäť, ale nefungovala. Údajne sa to stáva. Tak som to vzal do rúk a ulomil tlakový spínač. Fasa, čo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Znova sme ju odmontovali a mastili do servisu (spomínal som, že je to skoro 30 kilometrov?) Opravovali mi to do šiestej večer. Keď sme ju doviezli domov (svokrovym autom, lebo moje bolo v Bratislave, ale prečo to spomínam, keď som to už písal? To si skutočne myslím, že si nepamätáte, čo ste čítali pred pár riadkami? Hanbite sa!) Keď sme ju namontovali - a to nie je žiadna prdel! - zistili sme, že tečie, ale už sme sa na to vybodli. Prečo? Pretože mi tieklo zo strechy rovno na chodbu, kde som popodkladal vedrá. Normálne aj farba opadala zo stropu. Svokor odišiel a ja som musel vyliezť hore a opraviť, čo sa dalo. No a naostatok, keď som si večer zapol počítač, tak sa mi doň nasťahoval nejaký spyware a neviem sa ho zbaviť. Robí mi tu bordel ako národovec v medzinárodných vzťahoch. To už radšej ani nespomínam, že mi minulý týždeň praskla kanalizácia, musel som rozkopať dlažbu v prejazde, obnažiť rúry spod betónu, skál a pol metra zeme a zavolať poisťováka, aby mi uveril. A teraz to musím vykopať cez celý dvor, lebo už to vymením všetko. A ešte aj z kúpelne sa prekopať popod múr a vymeniť aj to. No nič, dosť bolo jalových problémov, prišiel čas na skutočný prieser.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prednedávnom sme si kúpili mačku, nazvali ju Maryšou a po krátkej aklimatizácii v byte sme ju vypustili na dvor. Tam už chováme Hatátitlu (viď totok) a Herpesa (viď totok). Problém je v tom, že Maryša žerie ako prasa a rastie ako sviňa a Hatátitla sa musela odsťahovať z nášho (a svojho) dvora, pretože tá malá mrcha jej nedala pokoj a v kuse po nej išla. Je to nejaká bojovná fajta, či čo. Niečo ako Hannibalove slony. Dnes večer sa Hatátitla neprišla ani najesť. Bohvie, kde je. A čo teraz? Mám vyhodiť Maryšu, alebo Hatušu? Do čerta s autom, vodárňou, kanalizáciou a počítačom! Hatátitla chce pokoj a Maryša boj. Napadlo ma, vziať si Hatušu do domu. Manželka nemá výhrady, ale Hatuša je tuláčka, je to taký rolling stone, ako hovoríme my, Slováci. Kašlem teraz na to. Už sa mi drieme. Dúfam, že ráno budem mať rannú erekciu. V poslednom čase mi vynecháva. A ešte som zabudol povedať, že mám nepravidelný príjem.

Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu