reklama

Ako zabiť kapra, aby dlho žil

Nikdy som nekupoval na Vianoce živého kapra. Bolo mi tých rýb ľúto, keď som ich videl trápiť sa v preplnených nádobách kdesi na tržniciach. Váľali sa v nich jeden cez druhého, nemohli sa ani pohnúť, ani nadýchnuť. Nechcel som tento zvyk svojim nákupom podporovať. Predvlani som sa nechal ukecať a ešte som sa rozhodol, že ho zabijem doma, hádam to bude mať trochu prijateľnejšie, ako tam na tom neosobnom krvavom dreve. Spomenul som si, ako som už ako dieťa zabíjal králiky a sliepky a aktívne sa podieľal na popravách svíň. Hádam ešte dokážem zabiť rybu. Dodnes mám z toho kapra traumu. Bol to bojovník.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Základný predpoklad úspešnej vraždy kapra je nedať mu meno. Ako by ste mohli zabiť nejakého Arnošta? To sme so ženou zvládli a bez nejakého intermezza vo vani som si toho neznámeho kapra, ku ktorému som si nestihol vyvoriť priateľský vzťah, vyložil na kuchynskú linku. Ovaliť ho po hlave, prerezať mu žiabre a vypustiť krv nebol až taky problém, ako to, čo nasledovalo potom. Stále sa trepal, aj keď už bol vykuchaný a očistený, stále tam boli tie posmrtné reflexy. Bez hlavy a vnútorností sa mi ten český bojovník hádzal v ruke ako nejaký vypatlaný puberťák na diskotéke. Žena ma presviedčala, že už je dávno mŕtvy, aj mne to zdravý rozum tvrdil a keďže pustiť ho v takom stave do rieky by nemalo zmysel, tak som so zaťatými zubami pokračoval. Oškrabal som mu zvyšky šupín, pričom sa mi niekoľkokrát vytrhol z ruky a ešte keď som ho začal porcovať, tak sa to mäso hocikedy šklblo. Predstava, že režem do živého, mi na niekoľko dní spôsobila erektívnu disfunkciu. Chápal som to ako spravodlivý trest.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja viem, že už dávno nežil. Možno som bol len preto taký útlocitný, lebo boli Vianoce. Ale nemám chuť si to zopakovať.

Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu