reklama

Policajti sú ľudia a Hatátitla je úchyl

Počas posledných dní som si okrem prekrásneho počasia užíval aj návaly prekvapujúcej múdrosti a dospel som k dvom zaujímavým poznaniam: viď titulok. Je to pre mňa obrovský posun, pretože ešte pred polrokom by som bol ochotný odprisahať, že policajti sú úchyláci a môj kocúr Hatátitla je len človek. Má tak trochu škandinávske rysy, mierne ošľahané írskou krvou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Najprv k tým policajtom. Na dôkaz, že sú to ľudia, spomeniem dve príhody, ktorých aktérkou bola manželka blížneho môjho (a teda ju v súlade s božími prikázaniami nemôžem požiadať veď viete o čo). Počas jazdy autom po Bratislave jej zazvonil mobil. Ako správna žena nedokázala v takej situácii so stoickým kľudom šoférovať ďalej, tak to za jazdy zodvihla. Rozhovor ju pravdepodobne zaujal, pretože si nevšimla za sebou idúce policajné auto a v ňom dvoch zúrivo gestikulujúcich policajtov. Na križovatke, kde musela zastať na červenú, sa im podarilo zastaviť vedľa nej. Policajt - spolujazdec stiahol okno a kričal na ňu. Ona si ho síce všimla, ale nerozumela, keďže zaujato telefonovala. Policajt bol čoraz zlostnejší, blížila sa zelená, bál sa teda, že im ujde. Nakoniec to tú moju priateľku nasralo, tak stiahla okno a - dožadujúc sa ohľaduplnosti a tpezlivosti - zrevala mu do tváre: "Telefonujem!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vtedy - a to sa podržte - sa tí dvaja zarazení zelení darebáci rozrehotali na plné kolo a nechali ju odísť. Ešte sa im stihla ospravedlniť, keď pochopila.

O nejaký čas neskôr sa jej vypálila žiarovka v prednom reflektore na novom citroene. Zašla za istým automechanikom, aby jej ju vymenil, ale po hodinovom trápení to vzdal a odkázal ju na značkový servis. Do toho svetla sa jednoducho normálny smrteľník nemohol dostať. Cestou domov do Dúbravky ju zastavili policajti a s vidinou ľahkého víťazstva si za to svetlo pýtali pokutu. Ona im vysvetlila situáciu, že vymeniť žiarovku v takom aute nie je ako do piesku sa vycikať. Majstri sveta však namietli, že to jej môže vymeniť hocikto a pokutu! "Hej? Hocikto? Tak mi to vymeňte! Ako to vymeníte, zaplatím vám pokutu 500 korún. Ak nie, vy mi dáte tristo."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Policajti súhlasili a so sebavedomým úškrnom, ako to len chlapi vedia, sa dali do práce. Po dvadsiatich minútach zabuchli kapotu (jeden z nich si aj ruku rozrezal) a povedali: "Nedá sa to. Môžte ísť."

"No nie že môžem ísť!" povedala ona a vytrčila cez okno dlaň. "Tristo korún!"

"To nemyslíte vážne!"

"Dohodli sme sa."

Tak sa jej zložili po 150 korún. Verili by ste tomu?

A teraz k tej Hatátitle. Ona je náš kocúr. Žije s nami celý svoj život, časť z neho v spoločnosti malej Maryšky (s ypsilonom, pretože to je Moravanka), ktorú sme mu kdesi zohnali, aby nebol sám. Ale nikdy sa nemali radi. No a minulý týždeň ich manželka načapala v záhrade súložiť. Hatátitlu s Maryšou! Boli pre mňa ako syn a dcéra, nemôžem sa cez to preniesť. Dostaneme sa kvôli nim v dedine do rečí. Akoby toho nebolo dosť. Minule bol u mňa kamarát zo Slovenska a večer sme v stave ležérnej opilosti zašli do krčmy, reku na jedno. Bola s nami aj jedna moja kamarátka odtiaľto z Moravy no a tí dvaja sa tam po istom čase začali pomerne zúrivo bozkávať. Tak som chlapom vysvetlil, že je to môj nevlastný brat a nevlastná sestra, že sa ľúbia, ale celá rodina je proti nim a tak sa schádzajú u mňa, kde bohapusto prášia. A mne to síce tiež vadí, ale som ich starší brat a kto iný by im mal pomôcť, no nie? Chlapi ma empaticky potľapkávali po pleci a vraveli: "Já ti rozumím, mně by to taky sralo. Brácha se ségrou! Ty vole!" No a k týmto rečiam pribudne ďalšia: "Představ si, že u Babaříků se spářili Hatátitla s Maryškou! Byli jak brácha se ségrou, ty vole! Ti Slováci..."

Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu