reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x
reklama

jednohubky

Situačná tragédia

Ján Babarík

Situačná tragédia

So synom Vavrom sme sa hrali na koberci v obývačke. Zrazu prišla Milá v čiernych punčochách, do ktorých mala hore zastoknutú striebornú šnúru zo stromčeka. Akože chvost. "Kto som?" spýtala sa."Dino!" vykríkli sme svorne s Vavrom, spomenúc si na babkinho psa. Milá sa sklamane otočila a vo dverách ticho hlesla: "Catwoman."

  • 2. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 482x
  • 17
Rasista Tarzan

Ján Babarík

Rasista Tarzan

Každý vie, kto je Tarzan? Sme všetci v obraze? Citujem z knihy: Inokedy sa Tarzan díval na ľudožrútske orgie ľahostajne, lebo obete boli vždy černosi, ktorí neboli jeho priamymi bratmi. Ale dnes to bolo iné. Dnes išlo o bielych mužov, o ľudí Tarzanovej vlastnej rasy. Docitované. Ako sa ten svet meni, čo? Dnes by ho za to zavreli, až by sčernal. Pardón... Zmenil farbu na škále RAL mierne doprava.

  • 20. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 608x
  • 6
Vavrova sladká nevedomosť

Ján Babarík

Vavrova sladká nevedomosť

Dnes ráno som Vavrovi (2010) kúpil striekaciu pištoľ. Ideme sa kúpať na Jazero, nech, reku, nejde neozbrojený ako nejaký tibetský iinštalatér. Vavro zobral pištoľ, položil ju na zem hlavňou dole a začal posúvať. Šššš-š-š-š-š hu-huuuu! Napodobnil vlak. "Neviniatko naše," povedala milá. "On ešte nevie, čo je to zbraň."

  • 2. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 7
Najhorší názov storočia

Ján Babarík

Najhorší názov storočia

Posledných sto rokov nám okrem sto rokov prinieslo aj úžasné kultúrne zážitky s nemenej úžasnými názvami. Porota, ktorú si pre jej odbornosť mnohí mýlia s ministerstvom financií, vyhlásila tri najhoršie titulky uplynulých sto rokov. Na treťom mieste je spaghetti western Boh odpúšťa, ja nie! Ťažko si predstaviť údernejší názov. Priam to láka do kina. Druhé miesto suverénne obsadila kniha Anny Adamovej Na lásku sa nezomiera. Len to občas bolí. Kurevsky. Tomuto názvo k dokonalosti chýba už len zopár viet. Napríklad Fakt to bolí. Nekecám. Sama som to zažila. A prežila. Posilnilo ma to. Kurevskyyyy!!! No a winner is: Boa versus pytón! Nezabudnuteľný príbeh lásky a bolestivého rozvodu, odohrávajúci sa na newyorskom Long Islande. Boa versus pytón. To musel vymyslieť Hviezdoslav. A Boa oborila sa na pytóna s úmyslom vraždy, s besom skaziteľa. Kres spráskal pušiek, zahrmeli delá. Koniec hlásenia v slovenskom jazyku.

  • 24. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 176x
  • 8
Šťastie

Ján Babarík

Šťastie

Minule som niečo písal a nemohol som si spomenúť na... Pýtam sa milej: "Ako sa volá tá americká blbosť?" A ona: "Gospel." Trafila. To som hľadal. Dlho sme sa na tom zabávali, že ako to mohla uhádnuť, keď vôbec netušila, čo píšem. Dnes ráno sa ma v kuchyni spýtala: "Ako sa volá ten tučný, spotený, v striebornom saku?" Viete, koho myslela? Ja som trafil bez premýšľania.

  • 1. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 128x
  • 12
reklama
Fascinujúci svet žien

Ján Babarík

Fascinujúci svet žien

Už sa vám niekedy stalo, že vás z ničoho nič pochytili rozpaky? Mne už párkrát áno. Idem si po meste a zrazu - som v rozpakoch! Keby v normálnych, ale priam ma klepalo! Až dnes som sa konečne dozvedel príčinu. Z rozhlasového éteru mi ju vysvetlila Ema Tekelyová.

  • 28. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 445x
  • 63
Šťastná to doba

Ján Babarík

Šťastná to doba

Dnes ráno okolo desiatej sme zapli televízor, reku rozptýliť trochu Vavrovu pozornosť a nenápadne ho naraňajkovať. Prepíname ako besní, nedajbože nájsť niečo normálne. Tu sa bijú kreslené postavičky, tu dospelí, tu deti, tu roboty... Nakoniec sme nechali TA3. Šťastná to doba, keď jediným kanálom bez násilia je spravodajský!

  • 11. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 369x
  • 16
Tretí rok manželstva II

Ján Babarík

Tretí rok manželstva II

Chystal som sa k lekárke. Pýtam sa milej, či sa tam budem musieť aj vyzliekať. Lebo, reku, ak by ma lekárka uvidela holého, do smrti by som sa jej nezbavil. A milá sa rozosmiala.

  • 21. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 095x
  • 31
Človek mieni, žena mení

Ján Babarík

Človek mieni, žena mení

Rozprávali sme sa s milou, aké to bude, keď si kúpime dom. "Budeme chovať pštrosy, to ty ešte nevieš," povedal som rázne, aby som jej ukázal, kto bude v dome pánom. "My nebudeme chovať pštrosy, to viem určite," povedala rázne, aby som sa oslobodil spod jarma veľkopanských ilúzií.

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 769x
  • 108
Futbal očami ženy

Ján Babarík

Futbal očami ženy

Po hlavných správach som musel ísť vyvenčiť našu Kaču a trvalo to dlhšie, ako sme dúfali. Keď som sa vrátil dnu, vošiel som do obývačky, kde milá kojila nášho Vavra. Spýtal som sa jej, či už boli športové noviny. Ona, reku, že boli. A ako hrala Ghana s Uruguajom? Milá sa zamyslela a povedala: Dobre. No, ešte šťastie, že netipujem, lebo takýto výsledok by som netrafil.

  • 3. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 243x
  • 99
reklama
Kašlem na NHL, nech žije národný tím!

Ján Babarík

Kašlem na NHL, nech žije národný tím!

Naši hokejisti odviedli v Nemecku skvelú prácu. Nechali na ľade všetko a nemajú sa za čo hanbiť. Kto by si zaslúžil vyťahať za uši a nakopať do zadku, sú naše hviezdy z NHL a KHL, ktoré mohli prísť a neprišli. Vari už zabudli, že ani oni by nikdy nezažiarili, nebyť starých vlkov, ktorí neodmietli prísť na turnaje? V Goteburgu bolo 15 hráčov z NHL! Len vďaka tomu dostali Gaborik, Marcel Hossa, Zedník a iní šancu ukázať sa pred svetom. A dnes, keď Tatar, Pánik, Mihálik, Zagrapan a spol potrebujú ich pomoc, aby tiež mohli zažiariť, zabudli naši býci, že tiež boli teľcami. Končím s NHL, tam už (až na pár výnimiek) nehrajú slovenskí reprezentanti. Nech žije národný tím!

  • 19. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 763x
  • 56
Logika

Ján Babarík

Logika

Jedno z nasledujúcich tvrdení je tak absurdné, že nemôže patriť medzi ostatné. Ktoré to je? Voda je mokrá. Sneh je biely. Šatan je v Kolíne. Fico by nikdy nepredával štátne funkcie a zákazky svojim predvolebným sponzorom. Vo Zvolene na stanici súložia mimozemšťania. Hm-hm-hm. Ja teda neviem.

  • 17. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 388x
  • 19
Nikdy som si nemyslel, že to raz poviem: Slota ma milo prekvapil!

Ján Babarík

Nikdy som si nemyslel, že to raz poviem: Slota ma milo prekvapil!

Ako dnes informoval denník SME, predseda SNS Ján Slota takmer uhádol autora textu slovenskej hymny (zmýlil si len priezvisko). Veľmi milo ma prekvapilo, že tento ožran a primitív správne datoval vznik textu štátnej hymny do polovice 19.storočia, sekol sa len o štyri roky. A dokonca takmer správne zarecitoval prvú slohu! Doplietol tam len zopár slov a nechýbalo veľa a trafil by aj význam! (zobuďme sa, bratia, veď sa oni stratia). To ma napĺňa nádejou, že by z neho protialkoholická liečba a poctivá práca ešte mohli spraviť keď nie normálneho, tak aspoň prijateľného človeka.

  • 13. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 627x
  • 54
Turkmen báči

Ján Babarík

Turkmen báči

Deti v Turkmenistane začínajú každý školský deň takouto prísahou: Turkmenistan, moja milovaná vlasť, si vždy so mnou v mojich myšlienkach a v mojom srdci. Aj za to najmenšie zlo proti tebe nech o ruku prídem. Ak ťa urazím, nech prídem o jazyk. Ak zradím svoju vlasť, jej posvätnú zástavu, Sapamurata Turkmenbašiho, nech sa môj dych naveky zastaví." Po vyslovení prísahy deti pobozkajú národnú zástavu. Načim sa nám opýtať na letisku v Žiline, že kde zvykne Slota lietať vo voľnom čase.

  • 5. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 334x
  • 22
Tomuto neuveríte!

Ján Babarík

Tomuto neuveríte!

Objavilo sa nám doma starých dobrých štyristo korún. Odniesol som ich do košickej pobočky Národnej banky Slovenska. Nápis pri pokladni ma pobavil: NBS neručí za deferencie a pravosť vydaných peňazí. Národná banka Slovenska neručí za pravosť peňazí, ktoré mi dá! Ďalšou vetou ma vyzvali k tomu, aby som si bankovky prekontroloval, či sú pravé. Ježišmária! Veď kto iný, ak nie NBS mi má dať bankovky, o ktorých pravosti nemusím pochybovať? Komu sa tu ešte dá veriť?

  • 3. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 723x
  • 36
reklama
Bezpečnosť práce po anglicky

Ján Babarík

Bezpečnosť práce po anglicky

V Anglicku napadlo túto zimu snehu, že sa z toho išli zblázniť. V akomsi malom severovýchodnom mestečku žije môj kamarát s rodinou. Každý deň vozí deti do školy a manželku do práce. Poobede ich zase zbiera. Keď  už boli cesty pokryté zľadovatelým ujazdeným snehom a cestárov stále nikde, zatelefonoval správcovi ciest, že kedy to hodlajú odhrnúť. Dozvedel sa, že teraz posypovače poslať nemôžu, lebo na cestách je ľad a nie je to bezpečné. Ale on predsa musí voziť deti do školy! "Buďte trpezlivý," povedali mu. "Hneď, ako to bude bezpečné, odhrnieme sneh a cestu posypeme." Do kelu, ak sem smerujeme aj my, tak nám Pán Boh pomáhaj!

  • 23. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 354x
  • 13
Najslovenskejšia veta na svete

Ján Babarík

Najslovenskejšia veta na svete

Kto vymyslí najslovenskejšiu vetu na svete, ten sa môže považovať za autora najslovenskejšej vety na svete. Dávam do pľacu: Obkročmo na mocnom žriebäti sediac vystrnadilo švárne žieňa z tŕstia z hniezda vypadnuvšie pobelavé sôvä, čajsi obnoc kŕmené, rúčej materi prosté.

  • 1. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 136x
  • 142
Prezidentská schizofrénia

Ján Babarík

Prezidentská schizofrénia

To najlepšie, čo si viem predstaviť na prezidentskom stolci, sa volá Bútora. Nehanbil by som sa ani za Šebeja. Zo súčasných kandidátov mi je najmilší Mikloško. Voliť budem Radičovú. Volám sa Ján Narcis-Schizofrenik. Som hlboko zaľúbený do svojho hlasu. Preto, keď ho budem odovzdávať, budem si vyberať zo zvoliteľných kandidátov, nie z prihlásených.

  • 21. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 184x
  • 38
Zase nefajčím

Ján Babarík

Zase nefajčím

Už 21 hodín nefajčím. Moju vôľu si pre jej pevnosť mnohí mýlia s popularitou Fica.

  • 15. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 062x
  • 67
Už druhý týždeň nefajčím

Ján Babarík

Už druhý týždeň nefajčím

a žijem. Dokonca to ani veľa nestojí. Popravde, nestoji mi to už takmer vôbec. Neviem, či to nie je príliš krutá daň za trochu svetlejšie pľúca.

  • 8. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 347x
  • 48
reklama
SkryťZatvoriť reklamu