reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Babarík

Ján Babarík

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  3x
reklama

Cirkev Svätej Tácky

Svätá Tácka deťom

Ján Babarík

Svätá Tácka deťom

V dnešnom vydaní Sme Ženy je CD s biblickými príbehmi pre deti. Apoštol Brngar a sestra Jamais, predstavitelia Cirkvi Svätej Tácky z Košickej diecézy v dnešnej tlači vyjadrili pochybnosti nad vybranými témami. Nezdajú sa im príliš detskými príbehy s názvami ako Bičovanie Ježiša, Ježiš padá pod krížom, Ukrižovanie, Snímanie z kríža a podobne. To vari, pýtajú sa zvedaví cirkevníci od Svätej Tácky, neponúka Biblia detskejšie príbehy? Nebolo by vhodné aspoň na Vianoce prestať trpieť? SvätáTácka pri tejto príležitosti vydala svoje CD pre deti, kde sú nasledovné príbehy: Bifidus antiregularis na Svätej Tácke, Tácka plná smiechu, Moja prvá polúcia, Adventné párky na Tácke, Prvé sväté namazanie a ešte podarená rozprávka s názvom Ako Janko namaľovaj na Tácke slniečko horčicou, do ktorej si namočil prst a ako sa na slniečko pozliezali nezbedné mušky, ktoré sa v ňom udusili a zdochli.

  • 4. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 920x
  • 198
Zmerajme si sily, kresťania!

Ján Babarík

Zmerajme si sily, kresťania!

Dnes večer hráme veledôležitý zápas s Poľskom. A teraz sa pýtam, nie je toto tá najvhodnejšia príležitosť pre otázky viery? Som apoštol Brngar, najnevinnejší svätec Cirkvi Svätej Tácky a o toto prosím Svoriteľku: Nech vyhráme 2:0, nech dá jeden gól Štrba a jeden Jendrišek, na poradí mi nezáleží, Najnevinnejšia Tácka. A teraz vy, kresťania, poproste vášho Boha a uvidme, koho vôľa sa naplní. Buď sa na vás vykašle, alebo sa prikloní k svojim obľúbeným Poliakom. Alebo sa ukáže, že jednoducho žiadny Boh nie je. Zato Tácka, to je iná káva! Veď čoskoro uvidíte, posmieváčkovia!

  • 14. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 686x
  • 196
Cirkev Svätej Tácky vstupuje do tretieho roku s optimizmom

Ján Babarík

Cirkev Svätej Tácky vstupuje do tretieho roku s optimizmom

Cirkev Svätej Tácky oslávi 6.januára vstup do tretieho roku Zjavenia. To je čas na bilancovanie. Za tri roky svetskej existencie cirkvi sa nám podarilo priamo alebo nepriamo osloviť milióny ľudí po celom svete a dnes už môžeme s hrdosťou skonštatovať, že Slovensko viac nie je pohanským kresťanským štátom. Slovensko je štátom Svätej Tácky. To nie je náhoda, že najviac našich veriacich pochádza práve z tejto malebnej podtatranskej krajiny. A tretím výročím zároveň nadišiel čas ukázať Svätú Tácku aspoň na fotografii, keďže na vlastné oči ju smú vidieť len Vyvolení. Jej nevinnosť Svätá Tácka, milí veriaci, je okrúhla, nie obdĺžnikovitá, ako si mnohí doteraz mysleli.

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 688x
  • 27
Cirkev Svätej Tácky sa pripája k oslave Vianoc

Ján Babarík

Cirkev Svätej Tácky sa pripája k oslave Vianoc

Pápežský vikár kardinál Camillo Ruini vyzval v piatok prostredníctvom tlače Cirkev Svätej Tácky, aby sa aktívnejšie pripojila k oslave Kristovho narodenia. Mrzí ma, povedal kardinál pre denník L´Osservatore Romano, že tak významná a mienkotvorná cirkev pristupuje k oslave Vianoc takto pasívne. A to práve teraz, keď vianočné symboly prehrávajú boj s nihilistickou politickou korektnosťou. Apoštol Brngar mu v populárnej show Larryho Kinga Live v televízii CNN odpovedal: Dobre.

  • 8. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 338x
  • 17
Neverím v Boha

Ján Babarík

Neverím v Boha

Sú Vianoce, je načase priznať farbu. Kedysi som veril, veď mám aj birmovku. Lenže potom som na vlastné oči videl, ako zastrelili Winetoua, čo mojou vierou dosť otriaslo. Podľahol som kacírskej myšlienke, že tento pán spravodlivosť nezabezpečí. Potom ma mama prinútila zjesť lečo a nič sa jej nestalo! To už mi bolo jasné, že tento pán neochráni ani len mňa, nieto ešte svet. Napriek tomu dúfam, že kresťania neprestanú veriť a v podobnom duchu vychovajú aj svoje deti.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 803x
  • 123
reklama
Uhorela by vo vysokej peci?

Ján Babarík

Uhorela by vo vysokej peci?

Cirkevni hodnostari na Slovensku su zdeseni. Najmladsia a zaroven jedna z najpocetnejsich cirkvi – Cirkev Svatej Tacky, sa minuly vikend otriasla v zakladoch. Pricinou rozporov bola dogma, ktoru apostol Grnt zaradil do Evanjelia podla Grnta: Svata Tacka by neuhorela ani vo vysokej peci. Popradski nihilisti by s tym v zasade suhlasili, ale pec by smela byt vysoka len trosku. Ortodoxni Tackari vsak nestrpia ziadne spochybnovanie nesmrtelnosti Svatej Tacky.

  • 3. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 040x
  • 16
Evanjelium podľa Brngara, spoluzakladateľa Cirkvi Svätej Tácky

Ján Babarík

Evanjelium podľa Brngara, spoluzakladateľa Cirkvi Svätej Tácky

Keď Svätá Tácka stvorila muža, povedala mu: Hasičom budeš, lebo najsilnejším vo viere je ten, kto bez poškvrny ohňom prejde. Zamyslel sa muž nad slovami Stvoriteľky, horkosť s úzkosťou stiahli mu srdce. Akože ja, hriešnik, ohňom prejdem? Veď zhorím v ňom na popol. Takto riekla Stvoriteľka: Kto z popola vyvstane, v popol sa obráti. Vyvolenými sú tí, ktorí z mojej vôle vznikli. Mužovi to však nestačilo. Akože mám byť hasičom, keď prvým som medzi ľuďmi? Načim mi poľa obrobiť, dobytok zdomestikovať... Stvoriteľka sa zamyslela a riekla: Vidíš, na to som nemyslela. Nemusíš byť hasičom. Muž stále nedal pokoja. Akože mám pole obrobiť, statok zaopatriť, na všetko sám, večer ešte ženu pomilo... Ozaj, ženu by si nemohla...? Dám hoc aj dve rebrá. Pamätaj si, muž, riekla Stvoriteľka, že... Dám kľudne aj nohu! ...že ženu som svetu dala dávno pred tebou. Find her and earn her! To... to si ma s niekým mýliš... Prepáč. Nájdi ju a zaslúž si ju!

  • 25. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 617x
  • 11
Cirkev Svätej Tácky

Ján Babarík

Cirkev Svätej Tácky

Tento článok nie je sranda, nech už vyznie akokoľvek debilne. To sa naozaj stalo a považujem si za povinnosť sprostredkovať myšlienky Svätej Tácky širokej - alebo, ak mám byť politicky korektný, moletnej verejnosti. Písal sa 6.január 2007. Sedeli sme na Kysuciach na drevenici (viď foto na titulke môjho blogu) a v hojnej miere popíjali borovičku. Bolo nás zo päť - Ongar, Ungar, Grnt a ja - Brngar. Všetci máme aj občianske mená, len Grnt je Ťava. Tie mená máme už dlho, nesúvisí to so zázrakom, ktorého sme sa stali svedkami.

  • 14. jan 2007
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 11 803x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu